Selasa, Jun 29, 2010

REKAAN BERDARAH DI RUMAHKU.. uUuUUuU



Penanda buku berdarah. Sesuai untuk sapa-sapa yang suka baca cerita seram..



Bukti pisau yg digunakan utk membunuh, kini boleh berada di dapur korang



Rekaan meja berdarah….memang 'real'. “Paint or Die but Love Me Table” dari John Nouanesing



Design lampu yang meleleh dengan darah…



Bantal ni sebenarnya mengingatkan kita supaya mengucap sebelum tidur, ingat la kita pun bole mati semasa tidur



Aku sangat sukakan rekaan pinggan berdarah ni.. 8 bintang!!



Kerusi ni korang takyah beli . Buat sendiri pun bole, tapi.. Guna darah sendiri.. UuuUu..



Kalau nak lagi psycho, pakai la lilin berdarah ni… (wat date ngan orang tersayang pon bole..ahahahah)




Kad perniagaan ni lak sesuai untuk sapa-sapa yang keja kat hospital ataupun syarikat sembelih ayam



Cawan ni plak bertujuan supaya kita ni beringat-ingat untuk minum minuman berkhasiat skit



Tetamu mesti terkejut tengok alas kaki berdarah ni…jangan kata tetamu kita, kita pun boleh terkejut…ntah-ntah dier guna darah btoi…haha



Boleh dikatakan 'part' yang paling aku suka.. Langsir bilik mandi berdarah ni mengingatkan aku cita hantu..huhu.. Sangat best!! (Peminat cita hantu aku ni)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota Kaki

Ingin saya jelaskan bahawa segala kandungan di dalam blog AkuSukaSeni adalah universal dan bukan 100% datang dari idea dan pengetahuan dari saya. Saya banyak mengambilnya dari blog-blog luar atau di mana-mana web yang saya jumpa. Oleh itu, saya tidak kisah jikalau anda semua ingin mengambil segala maklumat di dalam blog ini. Tak perlu tanya lagi ya :)