Jumaat, Ogos 03, 2012

LUKA PALSU

ALAT YANG MEREKA PERLUKAN :


Gam,Ink Merah,Pembersih Telinga,Span Cuci Pinggan, dan Pencucuk Gigi.



sapukan gam pada kulit dan biarkan kering




samarkan kawasan luka di bahagian luar dengan ink merah




garis kan warna merah dengan menggunakan pembersih telinga (cotton buds)




ratakan gam menggunakkan pencucuk gigi sehingga membentu "broken skin"




oleskan warna merah yang banyak didalam bahagian dalam luka




dan tunggu sampai ianya kering





proses selesai dan siap untuk beraksi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota Kaki

Ingin saya jelaskan bahawa segala kandungan di dalam blog AkuSukaSeni adalah universal dan bukan 100% datang dari idea dan pengetahuan dari saya. Saya banyak mengambilnya dari blog-blog luar atau di mana-mana web yang saya jumpa. Oleh itu, saya tidak kisah jikalau anda semua ingin mengambil segala maklumat di dalam blog ini. Tak perlu tanya lagi ya :)