Selasa, September 11, 2012

GUA MENAKJUBKAN

Gua di Kepulauan Jawa
Phraya Nakhon, Thailand
Jeita Grotto, Lubnan
Gua Nehru, Sepanyol




Sebuah gua dekat Jerusalem


Gua di pergunungan Lubnan


Gua Niah, Malaysia


Gua di Borneo


Gua Swallows, Mexico


Gua Reed Flute, China


Admiral's Arch di Australia


Gua Fingal, Scotland


Gua Di California


Han Son Dung, Vietnam


Gua De las Golondrinas, Mexico


Damlatas, Turki


Gua Naga, Greece


Shulgan-Tash, Bashkortostan


Gua Kristal, Mexico

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota Kaki

Ingin saya jelaskan bahawa segala kandungan di dalam blog AkuSukaSeni adalah universal dan bukan 100% datang dari idea dan pengetahuan dari saya. Saya banyak mengambilnya dari blog-blog luar atau di mana-mana web yang saya jumpa. Oleh itu, saya tidak kisah jikalau anda semua ingin mengambil segala maklumat di dalam blog ini. Tak perlu tanya lagi ya :)