Sabtu, Disember 22, 2012

JOM AEROBIK

Selamat Pagi!! Jom aerobik dengan saya!

Jom kita aerobik sama2 nak.. Barulah rasa segar and sihat je heheh :) Mari ikot beramai2..



Yeah!! mula2 baring.. kita angkat tangan and kaki macam ni ye.. Oh jgn lupe, pejam mata and buat mulut muncung sambil goyang2 misai ok!! Baru style babe :DD





Ahah! Step kedua, angkat punggung anda.. Opsss!!! Jgn melepaskan 'gas' berharga anda tu pulak :)) ngeh3




Pastu kita angkat tangan macam ni ok!! eh2 jgn lupa pakai deodoran tau..nanti abis semua pengsan



Ini style Jackie Chan.. "Org pro macam gua je boleh buat" - kata kucing sambil menjeling dengan angkuh!! huh -__-"



Yeah gua lah Mr. Muscle!! Boleh ganti Sazali Samad nih..



"Pandang dan lihatlah... Badanku yang cantik.. lalalalala" - nyanyi si kucing sambil menunjukkan gaya gangsternya


Sumber - zetlife_journey

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota Kaki

Ingin saya jelaskan bahawa segala kandungan di dalam blog AkuSukaSeni adalah universal dan bukan 100% datang dari idea dan pengetahuan dari saya. Saya banyak mengambilnya dari blog-blog luar atau di mana-mana web yang saya jumpa. Oleh itu, saya tidak kisah jikalau anda semua ingin mengambil segala maklumat di dalam blog ini. Tak perlu tanya lagi ya :)