Rabu, September 22, 2010

AKUARIUM TERBESAR DI DUNIA!





INFO :

1. TERBESAR DIDUNIA (dibuka pada umum 2003)
2. TERLETAK DI BERLIN GERMAN (di sebuah hotel terkemuka di dunia)
3. KOS 12,8 JUTA EURO
4. ketinggian 25 meter
5. diameter 11 meter
6. berdiri diatas tapak setebah 9 meter
7. AIR 900 ribu liter air masin
8. 2600 ekor ikan 56 spesies

pengunjung dapat masuk dengan menggunakan lif khas untuk dpat melihat keindahan di dalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota Kaki

Ingin saya jelaskan bahawa segala kandungan di dalam blog AkuSukaSeni adalah universal dan bukan 100% datang dari idea dan pengetahuan dari saya. Saya banyak mengambilnya dari blog-blog luar atau di mana-mana web yang saya jumpa. Oleh itu, saya tidak kisah jikalau anda semua ingin mengambil segala maklumat di dalam blog ini. Tak perlu tanya lagi ya :)