Khamis, September 30, 2010

KONGSI KEJAYAAN





Aaaa.. Jangan ingat aku nak riak atau berlagak pulak.. Saja aku nak kongsi kejayaan aku ni dengan kawan-kawan (>_<) Masa berlangsungnya minggu ICT kat poli aku, aku pon bagi la url blog aku nih. Xsangka lak dapat nombo satu. Ni la anugerah yang paling berharga buat diri aku nih, yelah sebelom ni x penah berpeluang pon nak masok contest2 camnih. Akhirnya, dapat jugak aku masok, dan yang paling besh, menang (Alhamdulillah). Lepas nih, aku da berazam yang aku akan tukar layout blog aku mnjadi lebih chantek dari ini (xsabaqnyaaa) :) Ni lah sijil yang paAAAaAaaALing aku bangga!! (>_<)

Kalaw nak baca serba sedikit mngenai program ICT yang telah aku masok tuh, le baca kat SINI (>_<)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota Kaki

Ingin saya jelaskan bahawa segala kandungan di dalam blog AkuSukaSeni adalah universal dan bukan 100% datang dari idea dan pengetahuan dari saya. Saya banyak mengambilnya dari blog-blog luar atau di mana-mana web yang saya jumpa. Oleh itu, saya tidak kisah jikalau anda semua ingin mengambil segala maklumat di dalam blog ini. Tak perlu tanya lagi ya :)