Sabtu, September 04, 2010

BANGUNAN MASA DEPAN



Complex at the Centre of the Universe – Staszek Marek, Poland



The Great Bayan Sergey Skachkov , Russia



Mega Village 2108



Honorable Mention – Gaia’s Gift – Petar Milivojevic, Belgrade, Serbia



Honorable Mention – In a Beautiful Place out in the Country – Colin Cassidy, Great Britain



Honorable Mention – Wandering City – Sergey Skachkov, Russia



Honorable Mention – Gaia’s Gift – Petar Milivojevic, Belgrade, Serbia




Honorable Mention – 5:45 Santa Monica now boardin – Aleksander Novak-Zemplinski, USA



Honorable Mention – Solaric Glass Anemore Structure V – Albert Kiefer, Netherlands



Honorable Mention – Water Plant – David Gonzalez Fernandez, Spain




Dystopian Farming in Manhattan



The Venus Project: Working Toward Sustainable Global Civilization




Dragonfly, a Metabolic Farm for Urban Agriculture



The Future World Trade Center




Songjiang Hotel: Paradise in a Water-Filled Quarry



No Man’s Land: Fresh Water, Clean Energy… and Peace



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota Kaki

Ingin saya jelaskan bahawa segala kandungan di dalam blog AkuSukaSeni adalah universal dan bukan 100% datang dari idea dan pengetahuan dari saya. Saya banyak mengambilnya dari blog-blog luar atau di mana-mana web yang saya jumpa. Oleh itu, saya tidak kisah jikalau anda semua ingin mengambil segala maklumat di dalam blog ini. Tak perlu tanya lagi ya :)