Khamis, November 25, 2010

10 TETIKUS TERMAHAL DI DUNIA

1. Tetikus dengan lapisan Kulit Python asli dan emas




2. Tetikus dengan model Matahari yang disaluti Emas




3. Tetikus dengan lapisan Batu Sapphire biru




4. Tetikus dari kulit buaya dengan lapisan emas dan batu sapphire




5. Tetikus VIP dari batu permata




6. Black diamonds logitech mouse




7. USB mouse berlapiskan emas putih




8. Tetikus mirip bentuk jongkong emas




9. Gigabyte wireless mouse




10. Logitech air 3d mouse include a diamond ring and a jewel micro flash stick

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota Kaki

Ingin saya jelaskan bahawa segala kandungan di dalam blog AkuSukaSeni adalah universal dan bukan 100% datang dari idea dan pengetahuan dari saya. Saya banyak mengambilnya dari blog-blog luar atau di mana-mana web yang saya jumpa. Oleh itu, saya tidak kisah jikalau anda semua ingin mengambil segala maklumat di dalam blog ini. Tak perlu tanya lagi ya :)