Ahad, November 14, 2010

PELAJAR, EXAM DAN GELAGAT

Ehem-ehem, aku amek ni dari 1 blog.. Bila aku baca, memang aku gelak golek-golek gak la.. SebaAaAaAAaaaAAAaaabb.. Aku pon camtu!! (>_<)

1) Pelajar yg setiap kali exam, msti keluar awal skali. Waaaaahhh, laju nya jawab, kdg2 Bdk Botak bwu abis jawab separuh soalan tp diorg ni dh kuar dh. Contohnya kalo exam 3 jam, diorg ni 1 jam dh siap dh. Mmg otai la, kalo result diorg gempak, kna berguru ngn diorg nie...

2) Pelajar yg dh siap dh, tapi malu nk kuar. Sb diorg tgk xda yg keluar lagi, jadi diorg xmau jadi perhatian umum, he3. Nanti org mengata pulak kt blakang2. Diorg ni slalunya tggu msa ja, diorg tgk ada yg dh keluar jd diorg akn follow.

3) Pelajar yg dh siap dh, tapi tgk geng2 x kuar lagi. Naya ni, kalo kuar kna tggu lama lak, baik tggu dlu dlm dewan. Tmbah2 yg menumpang org tu slalunya cmni la, kna tggu org yg bg tumpang kereta @ moto kuar dlu bwu bleh balik.

4) Pelajar yg dh siap dh, tapi tgk pakwe/makwe dia x kuar lagi. Cadang nk dating lpas abis exam la tue, sebab malas nk tggu kat luar jadi tuggu dalam dewan ja. He3, sehidup semati, susah senang dalam exam sama2 kot...

5)Pelajar yg gna masa jwb smpai abis, kalo msa exam 3 jam, 3 jam la dia dok situ x gerak2. Pelajar cmni mmg menghargai msa n jwb soalan smpai bermati-matian.Selalu paling last keluar smpai pensyarah yg jaga tu boring tggu, he3...


6) Haaaa, yg ni Bdk Botak punya stail, jawab soalan, yg xleh jwb tggal dlu. Pstu agak2 x reti lagi, hentam ja asalkan x tggal kosong, ha3. Mna tau dpt gak markah skit2. Lepas tue tggu msa smpai agak2 30 mnit trakhir bwu kuar (sb 30 mnit trakhir x leh kuar dh).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota Kaki

Ingin saya jelaskan bahawa segala kandungan di dalam blog AkuSukaSeni adalah universal dan bukan 100% datang dari idea dan pengetahuan dari saya. Saya banyak mengambilnya dari blog-blog luar atau di mana-mana web yang saya jumpa. Oleh itu, saya tidak kisah jikalau anda semua ingin mengambil segala maklumat di dalam blog ini. Tak perlu tanya lagi ya :)