Isnin, November 29, 2010

ANTARA COKLAT TERMAHAL DI DUNIA


Chocopolagie
Pencipta: Knipschildt
Harga: US$2600 per 450 gram
Tempat: Norwalk, Connecticut


Noka
Pencipta: Noka Vintage Collection
Harga: US$854 per 450 gram
Tempat: Dallas, Texas


Delafee

Pencipta: Delfee Corparation
Harga: US$504 per 450 gram
Lokasi: Neuchatel, Swiss


Richart
Pencipta: Richart Corporation
Harga: US$120 per 100 gram
Lokasi: Lyon, Perancis


Godiva
Pencipta: Godiva "G" Collection
Harga: US$117 per 100 gram
Tempat:New York City, New York

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota Kaki

Ingin saya jelaskan bahawa segala kandungan di dalam blog AkuSukaSeni adalah universal dan bukan 100% datang dari idea dan pengetahuan dari saya. Saya banyak mengambilnya dari blog-blog luar atau di mana-mana web yang saya jumpa. Oleh itu, saya tidak kisah jikalau anda semua ingin mengambil segala maklumat di dalam blog ini. Tak perlu tanya lagi ya :)