Selasa, November 16, 2010

MISS BODO DAN BANGANG

Kepada pembaca yang aku hormati sekalian, pompuan ni memang da bagi aku hot dan 'birthday girl mood' aku pon da ruined sebab dya! So, aku nak korang suma nilai dan komen la pasai pompuan menyakitkan ati nih..

p/s=ayat yang aku paling tak tahan-'F*&k Malays, u better out of the country'.. Bukankah sepatotnya dya yang blah dari Malaysia, am I right?? Yang like kat status pompuan ni pon sama mengong!



Alamat facebook pompuan ni:
http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100000442790852

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota Kaki

Ingin saya jelaskan bahawa segala kandungan di dalam blog AkuSukaSeni adalah universal dan bukan 100% datang dari idea dan pengetahuan dari saya. Saya banyak mengambilnya dari blog-blog luar atau di mana-mana web yang saya jumpa. Oleh itu, saya tidak kisah jikalau anda semua ingin mengambil segala maklumat di dalam blog ini. Tak perlu tanya lagi ya :)