Isnin, November 22, 2010

PEMBUKA TUDUNG BOTOL

PEMBUKA BOTOL + PENDRIVE
sangat sesuai bagi mereka yang geek.mungkin lepas neh ada pembuka botol + laptop @ pembuka botol + phone..hehe...




PEMBUKA BOTOL + KAD KREDIT
sangat sesuai bagi mereka yang berada,berpoket tebal & menyimpan banyak kad2 didalam dompet...huhu..kalau tersalah buka guna kat maybank pn xjadi masalah,just jangan gunakan mykad suda la....



PEMBUKA BOTOL + TOPI
sangat sesuai bagi mereka yang trendy..



PEMBUKA BOTOL + CINCIN
satu lagi aksesori untuk jejaka yang trendy..macam sempoi ja tngok cincin neh..teringin jgak la nak beli satu..



PEMBUKA BOTOL + KUNCI
sempoi ja design dia,cam kunci biasa ja..agak2 kunci biasa boleh buat buka botol x?



PEMBUKA BOTOL + SELIPAR
adess..yang neh xtau la nak cakap apa,mana la tau kot2 terpijak tahi anjing ke kat tngah jalan pastu bantai buka botol..memang best la air tu nanti...



PEMBUKA BOTOL PALING SEMPOI & PALING UNIK
pembuka botol neh memang sempoi,boleh dibawa kemana2..xperlu kos yang mahal & sangat mesra alam..memang tiptop la pembuka botol neh..

.
.
.
.
.
.
.
.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota Kaki

Ingin saya jelaskan bahawa segala kandungan di dalam blog AkuSukaSeni adalah universal dan bukan 100% datang dari idea dan pengetahuan dari saya. Saya banyak mengambilnya dari blog-blog luar atau di mana-mana web yang saya jumpa. Oleh itu, saya tidak kisah jikalau anda semua ingin mengambil segala maklumat di dalam blog ini. Tak perlu tanya lagi ya :)