Isnin, November 15, 2010

... KAYA DAN ... KAYA

Ok. Cuba hampa, aAaA.. korang tafsirkan.. Anak orang kaya yang bercakap begini dengan bapaknya yang sudah tentunya kaya ni:



Bagi yang agak musykil macam aku aritu, k, aku terangkan. Anaknya yang bernama A ni cakap kat ayah dya, pakcik B, yang dya malu naek keta Ferrari emas tulen 599GTB p kolej sebab pensyarah ngan kawan-kawan dya naek ketapi ja.. (kat Berlin)
Jadi pakcik B yang x paham maksud anaknya ni membalas kata-kata anaknya yang bermaksud dya dah bank-in USD 20 juta kat dalam bank dya sebab dya nak anaknya p beli set ketapi lengkap dan jangan malukan B dengan naek keta Ferrari tu lagi. Oh, what the ... ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota Kaki

Ingin saya jelaskan bahawa segala kandungan di dalam blog AkuSukaSeni adalah universal dan bukan 100% datang dari idea dan pengetahuan dari saya. Saya banyak mengambilnya dari blog-blog luar atau di mana-mana web yang saya jumpa. Oleh itu, saya tidak kisah jikalau anda semua ingin mengambil segala maklumat di dalam blog ini. Tak perlu tanya lagi ya :)