Sabtu, Disember 04, 2010

HOTEL 5 BINTANG UNTUK SI KUCING (>_<)

Ni la hotel haiwan bertaraf 5 bintang.
photo2 ni menunjukan the first hotel untuk si kucing.so korang blh la bawak si manja korang n check in di hotel Welwyn Garden City, Hertfordshire.bayaran xmahal coz 1mlm lebih kurang $15 dan $19 dan menu tambahan sebanyak $3.50 per day.





Abi Purser,the owner of the hotel in Welwyn Garden City, Hertfordshire, outside the 'chalets'






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota Kaki

Ingin saya jelaskan bahawa segala kandungan di dalam blog AkuSukaSeni adalah universal dan bukan 100% datang dari idea dan pengetahuan dari saya. Saya banyak mengambilnya dari blog-blog luar atau di mana-mana web yang saya jumpa. Oleh itu, saya tidak kisah jikalau anda semua ingin mengambil segala maklumat di dalam blog ini. Tak perlu tanya lagi ya :)