Sabtu, Disember 11, 2010

KOLEKSI TERMAHAL DI DUNIA


Ferrari California Spyder 1961 Memecahkan Rekor Harga dengan US$10,9 Juta Dollar



Plat Nomor Termahal Di Dunia Seharga US$14,3 Juta Dollar



Berlian Biru Langka Terjual dengan Harga Rekor Dunia US$8,9 Juta Dollar



Kartun Baseball Honus Wagner 1909 Terjual US $1,62 Juta Dolar



Setem 3 Sen Langka Terjual Seharga Lebih dari US $1 Juta Dollar



Orang Kaya Rusia Membeli Rumah Vila di Riviera Seharga US $750 Juta Dollar




Jam Termahal di Dunia Seharga US $ 6,5 Juta Dollar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota Kaki

Ingin saya jelaskan bahawa segala kandungan di dalam blog AkuSukaSeni adalah universal dan bukan 100% datang dari idea dan pengetahuan dari saya. Saya banyak mengambilnya dari blog-blog luar atau di mana-mana web yang saya jumpa. Oleh itu, saya tidak kisah jikalau anda semua ingin mengambil segala maklumat di dalam blog ini. Tak perlu tanya lagi ya :)